UpLiving Soundbar met Draadloze Subwoofer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de UpLiving Soundbar met Draadloze Subwoofer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tv-verslaafd 11-03-2023

Kwaliteit voor weinig geld

Ik heb dit product gekocht omdat het geluid van de tv echt niet goed is en heel vaak vervorming hoor als het gaat om soraakgeluid. Deze soudbar zou verbetering geven volgens mijn buurman. Het geluid was in eerst onder de maat . Ik maakte verbinding met de tv via blu tooth omdat ik zo de kabels niet hoef weg te werken . Geluid was slecht , toen de verbinding met de optiche kabelvgeprobeerd maar dat was net zo slecht Analoog ging niet want die zit niet op de tv ( lg 55”2022)was al van plan het spul retour te sturen. Buurman adviseerde de rca verbinding met de hdmi kabel2.0 . Het geluid is nu geweldig.De draadlose Sub geeft je de mogelijkheid het te kunnen plaatsen waar je maar wil. Ook de remote niet perse nodigMooie bas niet overdreven hard en ‘n mooi middentoon gebied . Voor die prijs een geweldig apperaat.

Pluspunten

• Geluid is pas goed met rca verbinding
  • Geen vervorming bij volume op max